RAHSIA MENJANA 5 ANGKA DENGAN SHOPPE!

Rahsia untuk menjana 5 angka sudah terbongkar Jika betul-betul serius untuk menjana pendapatan di Shopee, boleh tekan gambar di bawah:

Khamis, 10 Ogos 2017

Mengenai Isu Penyokong JDT Lompat Dan Masuk Padang Stadium Selayang, Ini Komen TMJ


Mengenai Isu Penyokong JDT Lompat Dan Masuk Padang Stadium Selayang, Ini Komen TMJ


Ketika FB LIVE 'FACE OFF' DYAM TUNKU MAHKOTA JOHOR, SHEBBY SINGH DAN PANEL JEMPUTAN YANG LAIN dimulakan, TMJ komen mengenai Isu Penyokong JDT Lompat Dan Masuk Padang Stadium Selayang.

"Bagaimana keselamatan penyokong? we only stadium with police, marshall yang lain tiada, hooligans come from the leader, if u have leader tolong nasihat your penyokong

"Having the marshall and also police to assist the marshall untuk menjalankan tugas, marshall ni saya ambil when i started the marshall, saya buat marshall macam elaun, which mean duit dari tiket tu beberapa percentage daripada tiket saya bayar saya punya marshall yang bertugas pada hari itu

"Ada persatuan dan kelab tak nak buat kerana mereka nak ambil duit tiket 100%, jadi benda tu susah

"Alhamdulillah di sini kita tidak ada pagar, we dont have fans who jump out to the field macam what happen in stadium selayang when JDT menang liga and then penyokong lari masuk padang, that's very bad

"saya tak agree sikap penyokong JDT dan buat pada masa sama saya tak suka safety punya team ada FRU, saya tak ada FRU pun kat sini, tak ada pun orang masuk padang-padang, what inforcement is doing, so ia kena dua-dua belah pihak, inforcement menjalankan tugas mereka dengan terperinci dan betul and at the same time the fans juga kena jaga tingkahlaku mereka, both side"