RAHSIA MENJANA 5 ANGKA DENGAN SHOPPE!

Rahsia untuk menjana 5 angka sudah terbongkar Jika betul-betul serius untuk menjana pendapatan di Shopee, boleh tekan gambar di bawah:

Khamis, 10 Ogos 2017

"Saya Bukan Selalu Berada Disini(FAM)" - Itulah Kata-Kata TMJ Buat Shebby Terkejut, Inilah Respon Lucu Shebby


Ketika FB LIVE 'FACE OFF' DYAM TUNKU MAHKOTA JOHOR, SHEBBY SINGH DAN PANEL JEMPUTAN YANG LAIN dimulakan, Kevin dan Shebby tengah sibuk membincangkan cara-cara sesuai untuk mencari pengganti presiden FAM seterusnya, TMJ mengatakan bukan selalu berada disini sampai bila-bila. kata-kata TMJ terus membuat Shebby terkejut.

Selanjutnya perbualan penuh agak lucu diantara Shebby dan TMJ 

Kevin : "Contoh ,Calon misalnya kalau fans tak boleh melantik, apa kata fans melantik 3 calon dan 3 calon dilantik kedepan"

TMJ : "it would be good, why not"

Shebby :"Jadi penyokong jadi ahli persatuan dan mereka akan votes macam kelab-kelab di sepanyol"

TMJ : "if that mereka setuju, it would be very good, i would agree that, Saya bukan selalu berada sampai bila-bila nak duduk kat sini, be more open.

TMJ : "What? What do you want ask me? *tuju kepada Shebby" 

Shebby : "Sayaaa Ampun tuanku, Tunku kata bukan nak duduk sini, nak gi mana tuanku? *nada gurau suka

TMJ : "yelah, sampai bila awak nak saya jadi presiden FAM, takkan nak lama-lama, saya ni part time job je, saya ada kerja lain

TMJ : "i try to do the best in term structure, integrity, value of the league, the level of competition system and educating the team participate in the country with fans after that, i done my job, i want to go holiday, Saya semakin lama bukan semakin muda"