RAHSIA MENJANA 5 ANGKA DENGAN SHOPPE!

Rahsia untuk menjana 5 angka sudah terbongkar Jika betul-betul serius untuk menjana pendapatan di Shopee, boleh tekan gambar di bawah:

Rabu, 9 Ogos 2017

Soalan Penyokong "TRW Merosot Adakah Disebabkan Campurtangan FAM Baru?" Inilah Respon Pedas TMJ


Soalan Penyokong "TRW Merosot Adakah Disebabkan Campurtangan FAM Baru?" Inilah Respon TMJ Dan Shebby

Ketika FB LIVE 'FACE OFF' DYAM TUNKU MAHKOTA JOHOR, SHEBBY SINGH DAN PANEL JEMPUTAN YANG LAIN dimulakan, Joe Flizzow bertanyakan soalan yang diperolehi dari penyokong di media sosial twitter




Joe Flizzow : "Kemerosotan pasukan kelantan adakah disebabkan oleh campurtangan pihak FAM baru, adakah ini sesuatu yang benar?" 

Shebby : "Kemerosotan pasukan negeri atau pasukan-pasukan kelab tiada kena mengena pucuk pimpinan FAM atau badan induk

"Jadi, Ini adalah satu kenyataan yang careless *cuai, masalah yang ada adalah masalah telah dilahirkan sendiri"

"Apa kena mengena FAM dengan masalah dalaman pasukan Kelantan"

TMJ lalu memberikan pendapatnya dan menegaskan mahu bercakap sebagai penyokong bolasepak dan bukan sebagai pemilik JDT ataupun presiden FAM

TMJ : "Pada saya, ia adalah tak bertanggungjawab, mana-mana pihak untuk senang-senang tuduh atau tunding jari

"saya bagi contoh yang jelas untuk semua penyokong bolasepak untuk faham, bagaimana anda boleh tidak membayar gaji pemain anda dan orang lain dipersalahkan ibarat

"dalam rumah saya, bapa saya tak bagi saya makan, saya tak makan, saya lapar, tapi saya salahkan awak. Itu sikap sangat tak bertanggungjawab. itu pertama.

"Kedua pada saya, the most Intelligent dalam persatuan dalam negara is bolasepak Sabah dan Sarawak, persatuan bolasepak Sarawak saya mahu bercakap tentang penyokong-penyokong iaitu demand mahu perubahan daripada persatuan mereka sendiri atau kelab mereka sendiri, mereka tidak sibuk cari silap orang ataupun mencemburui orang lain ataupun cuba menyalahkan mana-mana pihak, no mereka salahkan persatuan mereka sendiri dan mereka menuntut perubahan and that is intelligent

"sebab sebelum kita nak betulkan sesuatu, kita kena betulkan rumah kita sendiri, so pada saya apa yang berlaku pada kelantan adalah kegagalah pengurusan dari persatuan sendiri, siapa-siapa yang bertanggungjawab dan ia tiada kena mengena dengan FAM, takkan awak tak bayar gaji, salahkan orang lain

"Kesalahan kelantan adalah apabila anda mempunyai 10 juta, anda membelanja 15 juta, itu masalahnya, pada saya itu masalah terbesar"


Rujukan : Johor Southern Tigers